Интересът към щанда на община Созопол бе голям. Български и чуждестранни туроператори и хотелиери се интересуваха от нови атракции и събития, които се предлагат в туристическата дестинация. Основните акценти в софийската борса бяха развитието на културния туризъм и отдиха на децата. Созопол отдавна се е утвърдил като дестинация за семеен туризъм, което привлече допълнително интерес от страна на руски и украински туроператори. Голям интерес сред посетителите и представителите на туристическия бранш предизвика един от най- новите рекламни материали, с които община Созопол се представя тази година. Рекламна брошура разкрива за първи път тайните на кулинарните изкушения, с които се слави Созопол и които са типични за хилядолетния град.
Над 280 туристически фирми от 15 страни от цял свят участваха в най- голямата българска туристическа борса. Най- мащабно бе присъствието и представянето на нашите южни съседки Гърция и Турция.Присъствието на община Созопол не остана незабелязано от представители на туристическия бранш на двете страни. Специален интерес към Созопол и заявка за обмен на туристи заявиха от гръцката община Нестос,чийто курорт Керамоти е с мащабите и потенциала на Созопол.”Знаем за Созопол, но не познаваме възможностите му като туристическа дестинация- споделиха представителите на гръцкия туристически бранш и поканиха община Созопол за участие в тяхната туристическа борса.”Море, красива природа и достъпна археология е най- доброто съчетание за всеки турист и смятаме ,че Созопол ще има успех в Гърция- увериха представителите на гръцката община.
Заявка за по- тесни контакти с община Созопол заявиха представители на турската община Гьочейда.” Познаваме Созопол, защото вашия залив предлага отлични условия за дайвинг и разнообразни морски атракции- заявиха представителите на турската туристическа община и допълниха ,че туристическия продукт на Созопол със сигурност ще се хареса на туристите, които търсят във своята ваканция повече от море и плаж.
За първи път град Черноморец самостоятелно представи своя туристически продукт. На самостоятелен щанд кметството, фирми, туроператори и хотелиери показаха рекламни материали, които по атрактивен начин представят Черноморец.Дебютът на курорта не остана незабелязан от многобройните посетители.
На щанда на община Созопол с рекламни материали и представяне на своите продукти участваха няколко созополски хотела и туроператори.
източник: www.sozopol.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар