понеделник, 23 януари 2012 г.

Най-големият производител на спортна екипировка Nike навлезе сериозно в сферата на технологиите с представянето на новия си продукт Nike+ FuelBand.


/КРОСС/ Най-големият производител на спортна екипировка Nike навлезе сериозно в сферата на технологиите с представянето на новия си продукт Nike+ FuelBand.

Джаджата във вид на гривна ще позволява на потребителите да следят своята физическа активност.

Nike+ FuelBand проследява всички движения, като бягане, танцуване или плуване и позволява на притежателите им да контролират нивото на физическите си усилия и да си поставят лични цели. Гривната ще позволява да се ползва във вода. Батерията ще издържа около четири дни.

Nike вече има известен опит в сътрудничеството с модерните технологии. През 2006 г. американската компания обяви партньорството си с Apple, за да продават съвместно Nike+ iPod Sport Kit, който позволяваше с безжична връзка да се обменя информация между обувките и джаджите на Apple.

Nike също така продава спортен часовник с GPS устройство, който е разработен с партньорството на холандския производител на навигационни системи TomTom. По едно време компанията продаваше и MP3 плеъри, разработени съвместно с Philips.

Най-новия технологичен продукт обаче е първият, разработен самостоятелно. Той може да се синхронизира с iPhone и платформата iOS чрез Bluetooth, а по-нататък се очаква разработване на съвместимост и за Android. Възможно е свързване с компютър чрез вграден USB порт.

От компанията заявиха, че една от основните им цели и е да създадат изчистен и прост за употреба продукт.

"Надяваме се да слеем света на физическата активност с цифровите услуги, заяви президентът и главен изпълнителен директор на компанията Марк Паркър. - Данните, които досега бяха достъпни само за елитните спортисти, сега ще е налична за всички клиенти".

Според него възможността всеки да провери колко калории е изгорил през деня ще подейства мотивиращо и ще ги накара да прибягват до по-голяма физическа активност. В началото на деня индикаторът ще свети в червено и когато дневната цел е постигната, ще светва в зелено.

Легендарният колоездач и посланик на Nike Ланс Армстронг заяви: "Страхотното е начинът, по който предоставя реална информация и числа, за да показва какво правят хората цял ден, всеки ден. Това ще ги накара да предизвикват себе си да правят повече и да постигат по-добри лични резултати. Ще накара хората да станат по-активни".

С лансирането на продукта на цена от 149 долара, Nike пусна и рекламен клип, който цели да покаже, че с гривната ще може да се изчислява не само спортната, а всякаква физическа активност.

Няма коментари: